петък, 19 октомври 2007 г.

"Красотата е в очите на умеещия да вижда"


Какво е красотата ? За някои тя е всичко,за други тя е нищо,за повечето тя е вдъхновение,тя е желание,тя е величие,но едно е сигурно-красотата е съвкупност от най-съвършеното и най-прекрасното в света.Къде е красотата ? Тя е навсякъде ! Било то у човека или в природата ... Кое за мен е красиво ? Е,нека ,драги читателю,нека ти споделя...

Навън отново е есен.Всичко около мен ме изпълва с удоволетворение.Вървях уверена,с неслизаща от лицето усмивка.Вървях и разглеждах.Сякаш бях на друго място,сякаш това не беше моя свиден парк.Защо носих у себе си това чувство за непознатост ? Просто, Красотата бе минала покрай моите алеи,малко преди да мина аз.Тя бе омагьосала всичко.И нека ви споделя какво бе сътворила.Тя беше докоснала с магическата си пръчица всяка една част от парка - природата бе сменила своята традиционна дреха и бе застлана с падащите листа.А листенцата продължаваха да падат.Капейки,именно те образуваха пъстрия и мек килим,който би могъл да замени и най-луксозното одеало.Есента внесе един топъл лъч в моята душа и направи деня ми по-добър.Аз бях в Рая...

И ето какво е за мен красотата.Тя е в природата,тя е естественото ,тя е уникалното,тя е нещото,което те кара да се усмихваш.Красотата царува навсякъде и ние ,нейните наблюдатели имаме очи,но понякога не ги "отваряме" за хубавото.Или може би сме слепи?Или просто не искаме? Незнам...,но знам че красотата е най-относителното нещо,особено ако определяме по опаковката и не вникваме в съдържанието,тогава това не е красота.Няма ли радост,няма ли смях,или просто една малка усмивчица ,тогава пак не говорим за хубост.
Красотата може да спаси света,може и ще го направи само когато ние я оценим подобаващо.Красотата е различна за всеки и само този ,който умее да вижда ,може да я открие и да й се любува.