петък, 26 октомври 2007 г.

Търси се господин перфектен :}}~



Sitting,waiting,wishing...=?

Какво искам и кой е господин перфектен?Къде е онзи който ме чака някъде там ? Има ли го ? Напразно ли се надявам?Напразно ли искам някой, който не го е грижа какво обличам или как си правя косата. Който обича усмивката ми и идиотския ми смях, и как съм нервна, когато съм уморена или много гладна. Който не иска никога да ме вижда да плача, поне не сълзи от тъга. И който ще прави всички онези малки неща, които осмислят деня ми, само защото знае, че ще ме направи щастлива. Някой, който е мил, забавен и грижовен. Някой, на когото мога да се обадя по всяко време вечерта плачейки, и вместо думите "защо, по дяволите, ми звъниш толкова късно", да чуя "защо се забави толкова?".
Момче, с което мога да се смея, да плача или просто да се държа глупаво. Някой, който ме обича безрезервно. Момче, с което мога да си направя борба с пуканки по средата на кино салона. Някой, който никога няма да ми обърне гръб,някой който ще ми вярва и винаги ще ме подкрепя. Някой, който да приеме, че съм всичко друго, но не и перфектна, и да обича това в мен. Някой, който го е грижа толкова много, че когато ме боли, и него го боли,когато плача и той да плаче. Но най - вече... ...най-вече, единствения човек, който да ме познава по-добре отколкото аз познавам себе си и който винаги ми показва, че е до мен, въпреки всичко. Това искам. И искам да го намеря. Знам, че е там, но защо нямам търпение? От възрастта трябва да е. Изпитвам остра нужда да имам този някой до себе си. Само него. Точно сега. Толкова много ли искам?

4 коментара:

BeeTLe каза...

И за пореден път ще се зачудя на ум (и не само) защо хората имат такава остра нужда да са свързани с някого, да са зависими от него и да са уязвими и манипулативни ...

SunFlower каза...

мм,не,защо зависим от някой ? Просто да искаш да намериш подходящия,след някое поредно любовно разочарование,да ти е омръзнало да попадаш на неподходящи и да искаш да намериш някой с който да ти е добре каквото и да правиш,да се чувстваш истински желан и обичан ;]

..::Becky_B::.. каза...

Аз смятам , че няма ама абс нищо лошо в това да намериш човека които е за теб .Точно това което описваш в статията си се опитвам да намеря и аз ...или поне част от него...за жалост макар че аз съм пълен оптимист на тема любов смятам че такива хора се намират много рядко...ко все пак се намират.И го казвам защото всеки ден виждам двама такива души които са супер щастливи заедно и притежават точно описаните качества...не всички но повечето.. =)

Yang каза...

Деца, на 16 сме! /и аз/ Не можем да имаме "идеалният" сега, но можем да си потърсим някой близко до него ;) и да се надяваме, че ще има такъв, защото аз май съм песимистка в това отношение. Поне за типовете под 20 ;) и макар че аз съм доста независимо същество, понякога имам нужда от такъв човек наблизо. И донякъде си права, /отново/ beetle, че наистина има някаква доза емоционална зависимост, но с повечко воля и това се преодолява :)

Успех, девойки!