сряда, 17 октомври 2007 г.

Interview`



Представям ви един разговор с далечен събеседник..дано чрез него да ме опознаете по-добре и да изградите мнение...

[Anonymous] Здравей!Да започваме ли?
[Miss`Broken`heart] Почвай,ама ми е притеснено да знаеш (wait) !
[Anonymous] Kaк се казваш ?
[Miss`Broken`heart] Мони, от Симона =]
[Anonymous] На колко години си ?
[Miss`Broken`heart] ммм,наскоро навърших 15 ( фъстък съм си :Д )
[Anonymous] Коя зодия си?А по китайския ?
[Miss`Broken`heart] Зодията ми е дева`. A по китайския - Е немам толкова мозък че да помня :D маймуна ли бях,свиня ли незнам (rofl)
[Anonymous] Би ли се описала с няколко думи?
[Miss`Broken`heart] Човечна,Оптимистична,Позитивна,Чувствителна,Състрадателнa
[Anonymous] Кое мислиш, че е най-важното твое качество?
[Miss`Broken`heart] Качествата ,които по - горе изброих най си ми харесват, мисля че са само мои плюсове.
[Anonymous] Какъв стил музика слушаш най-често?
[Miss`Broken`heart] Нямам определен.Слушам музика,която ме зарежда с позитивизъм!
[Anonymous] Любими певци, певици, групи?
[Miss`Broken`heart] Амиии, Fall _out_ boy,Blue,Kelly Clarkson,Bryan Adams,Mariah Carey,Enrique
[Anonymous] Как се запали по тях и какво точно им харесваш?
[Miss`Broken`heart] Харесват ми текстовете на песните им,оригинални с много смисъл,а в съчетание с музиката стават безспорни хитове.
[Anonymous]
А книжки четеш ли често? Коя е последната, която прочете и защо се спря на нея?
[Miss`Broken`heart]Книги чета.Предпочитам ги пред филмите сериалите и така нататък.Последната книга която четох беше "Защото те обичам" на Сандра Браун - любовен роман,който ми остана в сърцето.
[Anonymous] Не мислиш ли че си малка за любовни романи ?
[Miss`Broken`heart] Малка?!?Защо малка.Напротив нещата ,които бяха написани в книжката отговарят точно на някой факти от действителноста.
[Anonymous] А ти преживяла ли си една такава действителност?
[Miss`Broken`heart] Не,такава реалност ,каквато бе описана в книгата се случва изключително рядко.То си е така де красивите неща са рядкост.
[Anonymous] Твоето Топ 5 за сериали?
[Miss`Broken`heart] "Prison Break" (Сукре е най-добрияяя :Д )
"Анатомията на Грей"
"Отчаяни съпруги"
"Приятели"
"Кварталът на богатите"
[Anonymous] Кое мислиш, че е по-важно за един сериал - актьорската игра или сценарият?
[Miss`Broken`heart] И двете поравно допринасят за успеха на сериала.
[Anonymous] Имаш ли някакви по-специални хобита, ако изключим излизането с приятели, гледането на телевизия и слушането на музика?
[Miss`Broken`heart] Имам,тоест незнам дали е точно хоби,май го определям като мания,но съм луда по Амаури Ноласко,пристрастена съм към него,ако няма какво да правя започвам да се ровичкам из нета и да търся било то снимки или факти за него.ADDICTED!
[Anonymous] Кой е твоят най-голям страх?
[Miss`Broken`heart] Страх ме е ако един ден когато се събудя видя,че няма да има кой да ми каже "Добро утро".Страх ме е да не загубя нещо близко,нещо скъпо,нещо свидно.Страх ме е и от самотата ..
[Anonymous] Мислиш ли, че винаги, когато човек се изправи пред страховете си, успява да ги преодолее? Мислиш ли, че ако някога се събудиш и този страх се окаже реалност, ще успееш да продължиш да живееш пълноценно?
[Miss`Broken`heart] Не искам дори и да си го помислям...не искам да знам какво ме чака от бъдещето...не искам да знам какво е подготвила съдбата..неискам,по добре така ... нямам точен отговор на въпроса ти,но знам че животът ми без любимите хора няма да е същия.Какъв живот е този в който човек живее без близките си?
[Anonymous] Да минем на по-приятна тема.Мечтателка ли си ?
[Miss`Broken`heart] Определенооо,мечтите ме пренасят в друг свят,само мой - изграден от фантазията.
[Anonymous] Кои са най-важните хора в живота ти?
[Miss`Broken`heart] Приятелите и семейството,без тяхната подкрепа и любов днес нямаше да съм тази, която в момента съм.
[Anonymous] Има ли нещо, което искаш да кажеш на всички,които четат това интервю?
[Miss`Broken`heart] Бъдете искрени,бъдете оптимистични,усмихвайте се повече и живейте,така както на вас най ви харесва!
[Anonymous] Какви са плановете ти, свързани с учние и работа в близката година, година и половина?
[Miss`Broken`heart] Ще наблегна на биологията,искам повече успехи в тази област и искам да уча и повече езици,като испанския и немския
[Anonymous] Мисъл или девиз, които са те е запленили?
[Miss`Broken`heart] "Животът не се мери с броя на вдишванията , а с моментите в които ти спира дъха "
[Anonymous] Научи ли се вече да казваш ЗДР?
[Miss`Broken`heart]хахахах,отвикнала съм бее,не се учи толкова лесно ,трябва ми тренинг
[Anonymous] А Чао ще ни кажеш ли?
[Miss`Broken`heart]Не,ще ви кажа : "Много целувки на всичкии {}{}{} ,надявам се интервюто да ви е харесало.